Επιχειρηματική Αναλυτική & Τεχνολογίες Εξατομίκευσης
Περιεχόμενο μαθήματος
Ο τεράστιος όγκος των δεδομένων (πληροφορίες, προϊόντα, υπηρεσίες, αξιολογήσεις προϊόντων κλπ) που είναι διαθέσιμα στους χρήστες του διαδικτύου και στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτό το περιβάλλον προσφέρει νέες ευκαιρίες για την κατανόηση και την πρόβλεψη της ανθρώπινης συμπεριφοράς και την αξιοποίησή της για την παροχή εξελιγμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών. Τα τελευταία χρόνια ο χώρος του Behavioral Analytics, ως περιοχή του Business Analytics, ασχολείται με την αξιοποίηση του μεγάλου όγκου των διαθέσιμων δεδομένων τα οποία προέρχονται κυρίως από τη διαδραστική συμπεριφορά των χρηστών διαδικτυακών εφαρμογών (ηλεκτρονικού εμπορίου, κοινωνικών δικτύων κλπ) με διττό στόχο: (α) να υποστηρίξει τους χρήστες στον εντοπισμό ενδιαφέρουσας και σχετικής (εξατομικευμένης) πληροφορίας μέσα από ένα τεράστιο όγκο επιλογών και κατά συνέπεια να υποστηρίξει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων τους και (β) να παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών – χρηστών τους από ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων πηγών δεδομένων προβλέποντας παράλληλα τη μελλοντική συμπεριφορά τους.
Μαθησιακά αποτελέσματα
- Κατανόηση τεχνικών μοντελοποίησης ανθρώπινης συμπεριφοράς
- Κατανόηση αλγόριθμων ανάλυσης δεδομένων
- Κατανόηση εφαρμογών εξατομίκευσης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον
- Απόκτηση δεξιοτήτων χρήσης εργαλείων ανάλυσης δεδομένων και πρακτική αξιοποίηση τους