Ηλεκτρονική Μάθηση και Διαχείριση Γνώσης

Κωδικός: 
8151
Εξάμηνο: 
7ο
Μαθήματα Επιλογής

Περιεχόμενο μαθήματος

Μέρος 1: Ηλεκτρονική Μάθηση

  • Ζητήματα οργανωσιακής απόδοσης, εκπαίδευση εργαζομένων και τεχνολογία
  • Μεθοδολογίες, πλατφόρμες και εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης
  • Ψηφιακός εκπαιδευτικός σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου
  • Ζητήματα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην οργανωσιακή και ατομική μάθησης στο περιβάλλον εργασίας

Μέρος 2: Διαχείριση Γνώσης

  • Νέες Απαιτήσεις - Νέες Οργανωσιακές Μορφές
  • Διαχείριση Γνώσης: Ορισμός της έννοιας της γνώσης, Μέτρηση του διανοητικού κεφαλαίου, Είδη και μορφές γνώσης, Αντικείμενα οργανωσιακής γνώσης, Γνώση και ανταγωνιστικότητα, Λειτουργία και όφελος βασικών αργαλειών Διαχειρίσεις Γνώσης.
  • Γνώση και Καινοτομία.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Το μάθημα χωρίζεται σε δύο ισοβαρείς ενότητες, αυτήν της ηλεκτρονικής μάθησης και αυτήν της Διαχείρισης Γνώσης και Καινοτομίας. Σε συνδυασμό, προσφέρουν μια σφαιρική θεώρηση των πιο πρόσφατων τάσεων σε στρατηγικές και τεχνολογίες που προωθούν την οργανωσιακή μάθηση και την διαχείριση γνώσης ως επιχειρηματικές και διοικητικές πρακτικές, στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς.

Στην ενότητα «Ηλεκτρονική Μάθηση», οι γνώσεις και δεξιότητες που αναπτύσσονται αφορούν:

  1. Ανάπτυξη ικανοτήτων ανάλυσης, επιλογής και εφαρμογής μεθοδολογιών και ενσωμάτωσης τεχνολογιών σχετικών με την οργανωσιακή μάθηση, την εκπαίδευση εργαζομένων και την υποστήριξη της απόδοσης τους.
  2. Ανάπτυξη πρακτικών ικανοτήτων αναφορικά με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης (εργασία εφαρμογής)

Στην ενότητα ‘Διαχείριση Γνώσης, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  1. Προσδιορίζουν, περιγράφουν και αναγνωρίζουν διαφορετικά είδη γνώσης και διαφορετικές μορφές γνώσης σε έναν οργανισμό.
  2. Εξηγούν πώς τα είδη και οι μορφές γνώσεις μπορεί να διαχειριστούν για οργανωσιακή αποτελεσματικότητα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
  3. Συνδυάζουν βοηθητικοί παράγοντες και εργαλεία διαχείρισης γνώσης και να σχεδιάζουν αποτελεσματικές δομές για την διαχείριση γνώσης.
  4. Συγκρίνουν και να αξιολογούν προσεγγίσεις και συστήματα διαχείρισης γνώσης σε μελέτες περίπτωσης.