Θέματα Στρατηγικής και Καινοτομίας
ΜΑΚΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιεχόμενο μαθήματος
Η στρατηγική αλλαγή και η καινοτομία αποτελούν θεμελιακά φαινόμενα στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε αυτό το μάθημα εξετάζουμε πώς (και γιατί) αλλάζουν και καινοτομούν οι επιχειρήσεις. Αναλύουμε τις βασικές έννοιες και προσφέρουμε τα μεθοδολογικά «εργαλεία» που βοηθούν στην κατανόηση αυτών των φαινομένων. Εστιάζουμε επίσης και στην οργανική σύνδεση καινοτομίας και στρατηγικής και στην ικανότητα αναστοχασμού κατά τη διαδικασία της καινοτομίας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και κατανοούν ζητήματα που συνδέονται με:
- Το νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον και την ιδανική αρχιτεκτονική της επιχείρησης
- Αρχετυπικές θεωρίες γύρω από την αλλαγή
- Πώς προσαρμόζονται οι επιχειρήσεις: ο χρονισμός της
- Ο μετασχηματισμός της επιχείρησης από μια πραγματιστική σκοπιά – η υλοποίηση τηςστρατηγικής αλλαγής
- Καινοτομία και ανταγωνιστικότητα
- Διαδικασίες καινοτομίας
Οι φοιτητές θα αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν στρατηγικές αλλαγές και καινοτομίες στο πλαίσιο μιας οργάνωσης.