Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη
Περιεχόμενο μαθήματος
- Απαιτήσεις λογισμικού
- Σχεδιασμός λογισμικού
- Κατασκευή λογισμικού
- Έλεγχος λογισμικού
- Συντήρηση λογισμικού
- Διαχείριση σχηματισμών λογισμικού
- Διοίκηση τεχνολογίας λογισμικού
- Διεργασίες τεχνολογίας λογισμικού
- Μοντέλα και μέθοδοι τεχνολογίας λογισμικού
- Ποιότητα λογισμικού
- Επαγγελματικές πρακτικές τεχνολογίας λογισμικού
- Οικονομικά τεχνολογίας λογισμικού
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μεγάλο τμήμα της ύλης του αντικειμένου της πληροφορικής καλύπτει παραδοσιακά την ανάπτυξη νέων πληροφοριακών συστημάτων, ενώ στην πράξη το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας των στελεχών αφιερώνεται στις εργασίες που ακολουθούν την ανάπτυξη στον κύκλο ζωής του λογισμικού. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με θέματα της τεχνολογίας λογισμικού που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων σε βαθμό τέτοιο ώστε να μπορούν να διαβάζουν και να κατανοούν τα στοιχεία (κώδικα, δομή, αρχιτεκτονική, τεκμηρίωση) που αποτελούν ένα σύστημα λογισμικού. Με τον τρόπο αυτό θα είναι σε θέση να λάβουν τις σωστές αποφάσεις σχετικά με τη χρήση υπαρχόντων συστημάτων για την υποστήριξη νέων επιχειρηματικών διεργασιών, τον ανασχεδιασμό τους σε νέα πρότυπα για την υποστήριξη π.χ. XML ή εφαρμογών του Internet και την αξιολόγηση της ενέργειας που απαιτεί η συντήρησή τους.