Υποψήφιοι Διδάκτορες

Διατριβές σε Εξέλιξη

Α/Α Επίθετο Όνομα Θέμα
1 Βουρλάκης Γεώργιος Το προφίλ του δωρητή: Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη δωρεά
2 Ευσταθίου Ελπίδα Ιδιωτικότητα, προσωποποιημένη διαφήμιση και εμπειρία χρήστη σε ψηφιακά περιβάλλοντα
3 Καντάς Ευάγγελος Leveraging Data-Driven Sequential Models for Real-Time Optimization in Educational Management and Personalized Learning
4 Καρύδου Κυριακή Mainstreaming Gender Equality (GE) in Greek academic and research institutions through Gender Equality Plans (GEPs): Exploring the conditions GEPs can bring GE institutional and cultural changes
5 Κονταράς Μαρίνος Μοντέλα Μηχανικής Μάθησης για την πρόβλεψη, επεξήγηση και βελτιστοποίηση της αποτελεσματικόττηας της ψηφιακής διαφήμισης (Machine learning models for the prediction, explanation and optimization of the effectiveness of digital advertising)
6 Μακρυνιώτης Θεόδωρος Αποσπάσεις της Προσοχής στον Λιανικό Εμπόριο: Η Επίδραση των Ψηφιακών και Άλλων Αποσπάσεων της Προσοχής στην Αλληλεπίδραση Πωλητή - Πελάτη
7 Μεταξάς Αναγνώστης-Αλέξανδρος Η Αξία και η Αποτίμηση της Μάρκας: Σημασία, Καταλληλότητα και Επίδραση στην Αξία της Επιχείρησης (Brand Equity and Valuation: Relevance, Suitability and Effect)
8 Μπενακοπούλου Εριφύλη Επανεξέταση της θεωρίας του Nation Branding: Αξιοποιώντας καινοτόμες μεθόδους έρευνας (Nation Branding Revised: a novel investigation utilizing innovative research methods)
9 Ντζουμανίκα Παρασκευή E-Servicescapes and the Customer Experience: Antecedents and Consequences (Το Ηλεκτρονικό Περιβάλλον της Υπηρεσίας και η Εμπειρία Πελάτη: Προσδιοριστικοί Παράγοντες και Συνέπειες)
10 Παπαδόπουλος Σάββας Διαπραγματεύσεις και Διαμόρφωση Πολιτικών: "Λόμπινγκ" και Συνηγορία (Negotiations and Policy Influencing: Lobbying and Advocacy)
11 Πετρούτσος Νικόλαος Συνολική Εμπειρία Πελάτη σε Omnichannel Περιβάλλοντα: Προσδιορισμός, Μέτρηση και Ανάλυση των Επιπτώσεων στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
12 Πολίτου Ειρήνη Ο Ρόλος της Εργασιακής Σμίλευσης στην Ενίσχυση της Προσαρμογής των Εργαζομένων σε Εργασιακό Σχεδιασμό που καθοδηγείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη
13 Ποταμίτης Διονύσιος Γεράσιμος Τοποθέτηση και Παρουσίαση Προϊόντων στο Φυσικό & Ψηφιακό Λιανεμπόριο και Συμπεριφορά Καταναλωτή
14 Σαμπάνης Σωτήριος Συμπεριφορική Τιμολόγηση στον Κλάδο των Υπηρεσιών (Behavioral Pricing in the Services Sector)
15 Σάρδη Πολυξένη Η Επίδραση της Ανθεκτικότητας στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή (The Impact of Resilience in Consumer Behavior)
16 Χουσμεκερίδου Ραφαηλία-Φωτεινή HR Analytics, Operational Performance and Business Outcomes (Ανάλυση των Δεικτών Μέτρησης, Λειτουργική Απόδοση και Επιχειρηματικά Αποτελέσματα)
17 Cetin Ece AI‐Driven Personalized Learning and Development in Multinational Corporations: Enhancing Skills Acquisition and Cultural Integration in Cross‐Cultural Workspaces
18 Μπαλτάς Αλέξανδρος Εφαμοσμένη Τεχνητή Νοημοσύνη για τη Βελτιστοποίηση Εμπορευματικών Μεταφορών και Δικτύων Διανομής Προϊόντων
19 Τσαχάλη Μαρηλία Οι Διαδικασίες Συλλογικής Μάθησης ως Μέσο για την Ανάπτυξη Αισθήματος Συνοχής