Α/Α |
Επίθετο |
Όνομα |
Θέμα |
1 |
Βουρλάκης |
Γεώργιος |
Το προφίλ του δωρητή: Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη δωρεά |
2 |
Ευσταθίου |
Ελπίδα |
Ιδιωτικότητα, προσωποποιημένη διαφήμιση και εμπειρία χρήστη σε ψηφιακά περιβάλλοντα |
3 |
Καντάς |
Ευάγγελος |
Leveraging Data-Driven Sequential Models for Real-Time Optimization in Educational Management and Personalized Learning |
4 |
Καρύδου |
Κυριακή |
Mainstreaming Gender Equality (GE) in Greek academic and research institutions through Gender Equality Plans (GEPs): Exploring the conditions GEPs can bring GE institutional and cultural changes |
5 |
Κονταράς |
Μαρίνος |
Μοντέλα Μηχανικής Μάθησης για την πρόβλεψη, επεξήγηση και βελτιστοποίηση της αποτελεσματικόττηας της ψηφιακής διαφήμισης (Machine learning models for the prediction, explanation and optimization of the effectiveness of digital advertising) |
6 |
Μακρυνιώτης |
Θεόδωρος |
Αποσπάσεις της Προσοχής στον Λιανικό Εμπόριο: Η Επίδραση των Ψηφιακών και Άλλων Αποσπάσεων της Προσοχής στην Αλληλεπίδραση Πωλητή - Πελάτη |
7 |
Μεταξάς |
Αναγνώστης-Αλέξανδρος |
Η Αξία και η Αποτίμηση της Μάρκας: Σημασία, Καταλληλότητα και Επίδραση στην Αξία της Επιχείρησης (Brand Equity and Valuation: Relevance, Suitability and Effect) |
8 |
Μπενακοπούλου |
Εριφύλη |
Επανεξέταση της θεωρίας του Nation Branding: Αξιοποιώντας καινοτόμες μεθόδους έρευνας (Nation Branding Revised: a novel investigation utilizing innovative research methods) |
9 |
Ντζουμανίκα |
Παρασκευή |
E-Servicescapes and the Customer Experience: Antecedents and Consequences (Το Ηλεκτρονικό Περιβάλλον της Υπηρεσίας και η Εμπειρία Πελάτη: Προσδιοριστικοί Παράγοντες και Συνέπειες) |
10 |
Παπαδόπουλος |
Σάββας |
Διαπραγματεύσεις και Διαμόρφωση Πολιτικών: "Λόμπινγκ" και Συνηγορία (Negotiations and Policy Influencing: Lobbying and Advocacy) |
11 |
Πετρούτσος |
Νικόλαος |
Συνολική Εμπειρία Πελάτη σε Omnichannel Περιβάλλοντα: Προσδιορισμός, Μέτρηση και Ανάλυση των Επιπτώσεων στη Συμπεριφορά Καταναλωτή |
12 |
Πολίτου |
Ειρήνη |
Ο Ρόλος της Εργασιακής Σμίλευσης στην Ενίσχυση της Προσαρμογής των Εργαζομένων σε Εργασιακό Σχεδιασμό που καθοδηγείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη |
13 |
Ποταμίτης |
Διονύσιος Γεράσιμος |
Τοποθέτηση και Παρουσίαση Προϊόντων στο Φυσικό & Ψηφιακό Λιανεμπόριο και Συμπεριφορά Καταναλωτή |
14 |
Σαμπάνης |
Σωτήριος |
Συμπεριφορική Τιμολόγηση στον Κλάδο των Υπηρεσιών (Behavioral Pricing in the Services Sector) |
15 |
Σάρδη |
Πολυξένη |
Η Επίδραση της Ανθεκτικότητας στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή (The Impact of Resilience in Consumer Behavior) |
16 |
Χουσμεκερίδου |
Ραφαηλία-Φωτεινή |
HR Analytics, Operational Performance and Business Outcomes (Ανάλυση των Δεικτών Μέτρησης, Λειτουργική Απόδοση και Επιχειρηματικά Αποτελέσματα) |
17 |
Cetin |
Ece |
AI‐Driven Personalized Learning and Development in Multinational Corporations: Enhancing Skills Acquisition and Cultural Integration in Cross‐Cultural Workspaces |
18 |
Μπαλτάς |
Αλέξανδρος |
Εφαμοσμένη Τεχνητή Νοημοσύνη για τη Βελτιστοποίηση Εμπορευματικών Μεταφορών και Δικτύων Διανομής Προϊόντων |
19 |
Τσαχάλη |
Μαρηλία |
Οι Διαδικασίες Συλλογικής Μάθησης ως Μέσο για την Ανάπτυξη Αισθήματος Συνοχής |