Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Κωδικός:
8150
Εξάμηνο:
7ο
Μαθήματα Κατευθύνσεων
Διδάσκων:
Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Έρευνα Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Συμπεριφορά Καταναλωτή και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (e-CRM)
- Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Πωλήσεις
- Καινοτόμες Εφαρμογές και Τάσεις στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Ειδικά Θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Μαθησιακά αποτελέσματα
- Απόκτηση αναγκαίου εννοιολογικού υποβάθρου στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ υιοθετώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση.
- Αναγνώριση ερευνητικών ευκαιριών που προκύπτουν στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και απόκτηση εμπειρίας στον σχεδιασμό και στην εκπόνηση σχετικών ερευνητικών σχεδίων.
- Κατανόηση βασικών διαστάσεων χρήσης εφαρμογών Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε οργανισμούς και των κύριων ζητημάτων που συνδέονται με την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.
- Εξοικείωση με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα Πληροφοριακά Συστήματα στην υλοποίηση ενεργειών στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ.