Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Κωδικός: 
8150
Εξάμηνο: 
7ο
Μαθήματα Κατευθύνσεων

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (e-CRM)
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Πωλήσεις
  • Καινοτόμες Εφαρμογές και Τάσεις στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Ειδικά Θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Μαθησιακά αποτελέσματα

  • Απόκτηση αναγκαίου εννοιολογικού υποβάθρου στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ υιοθετώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση.
  • Αναγνώριση ερευνητικών ευκαιριών που προκύπτουν στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και απόκτηση εμπειρίας στον σχεδιασμό και στην εκπόνηση σχετικών ερευνητικών σχεδίων.
  • Κατανόηση βασικών διαστάσεων χρήσης εφαρμογών Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε οργανισμούς και των κύριων ζητημάτων που συνδέονται με την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.
  • Εξοικείωση με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα Πληροφοριακά Συστήματα στην υλοποίηση ενεργειών στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ.