Παράταση προθεσμίας εγγραφής
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΩΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22/09/25
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ - ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
των κατηγοριών (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, 10%)
Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές των κατηγοριών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και 10%, οι οποίοι ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους μέσω της εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (eregister.it.minedu.gov.gr), ότι ΠΡΕΠΕΙ, από τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025 να εισέλθουν στην Ψηφιακή Πύλη του Φοιτητολογίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εισάγοντας τα εξής στοιχεία: Κωδικός Υποψηφίου, ΑΜΚΑ, Ημερομηνία Γέννησης, Κινητό Τηλέφωνο και Email (όπως αυτά είχαν δηλωθεί στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού).
Με την επιλογή Σύνδεση , η ψηφιακή πύλη θα αποστείλει κωδικό OTP στο δηλωμένο email και θα ολοκληρωθεί η αυθεντικοποίηση στο σύστημα προεγγραφών του Φοιτητολογίου του Ο.Π.Α.
Στο περιβάλλον του συστήματος προεγγραφών θα καθοδηγηθείτε ώστε να υποβάλλετε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή σας. Αυτά είναι:
- Αίτηση εγγραφής επιτυχόντων 2025 (αρχείο pdf από την εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, https://eregister.it.minedu.gov.gr)
- Ψηφιακό αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (αρχείο pdf, σε μία σελίδα και οι δύο όψεις)
- Ψηφιακή έγχρωμη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (αρχείο jpg ή png ή jpeg)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Προτιμήστε να ανεβάσετε τη φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσετε για τη φοιτητική ταυτότητα - πάσο. Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι πρόσφατη, έγχρωμη, καθαρή και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας και να τηρεί τους παρακάτω κανόνες:
|
Οι γραμματείες των Τμημάτων θα προχωρήσουν σε έλεγχο των δικαιολογητικών, θα εγκρίνουν τις αιτήσεις σας και θα ενταχθείτε στο Μητρώο των Ενεργών Φοιτητών του Πανεπιστημίου.
Ενεργοποίηση Λογαριασμών (Uregister)
Μετά την έγκριση της αίτησης προεγγραφής από τη Γραμματεία του Τμήματος (Κατάσταση Αίτησης: Διεκπεραιωμένη Αίτηση) είστε πλέον ενεργός/η φοιτητής/τρια και θα πρέπει να επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση https://uregister.aueb.gr, για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας, προκειμένου να έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος (Ηλεκτρονική Γραμματεία, e-class, email, vpn, WiFi, myAUEB App) και στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες (Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Okeanos).
Κατά το πρώτο στάδιο της δημιουργίας του λογαριασμού θα σας αποσταλεί κωδικός μίας χρήσης (PIN) είτε με SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή με μήνυμα στο email που έχετε δηλώσει στη Γραμματεία του τμήματός σας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής σας αποδίδεται ένα όνομα χρήστη (username), και επιλέγετε έναν κωδικό (password).
Κατά την ενεργοποίηση του Λογαριασμού σας, μην ξεχάσετε να σημειώσετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.
Για αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία ενεργοποίησης λογαριασμών (Uregister) πατήστε εδώ.
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ΠΑΣΟ)
Εκδίδεται μετά από ηλεκτρονική αίτηση στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Η αίτηση υποβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με χρήση των κωδικών πρόσβασης που έχουν δοθεί για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (Uregister).
Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να συμπληρωθεί η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας των γονέων και όχι η προσωρινή διεύθυνση στην οποία διαμένει ο φοιτητής κατά τη διάρκεια των σπουδών του.
Πληροφορίες για σίτιση, στέγαση, γυμναστική, ξένες γλώσσες, πολιτιστικές δραστηριότητες, υποτροφίες, οικονομικές ενισχύσεις μπορείτε να βρείτε στη Φοιτητική Λέσχη του ΟΠΑ στη σελίδα https://lesxi.aueb.gr/
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1. Σε περίπτωση που σας επιστράφηκε η αίτηση προεγγραφής προς διόρθωση, ακολουθήστε τις οδηγίες που σας έχουν κοινοποιήσει στην Πύλη Φοιτητολογίου.
2. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν κατέστη δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (eregister.it.minedu.gov.gr), είναι δυνατή η εγγραφή με υποβολή αίτησης απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής είτε με φυσική παρουσία, ή με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ή με ταχυδρομική αποστολή, εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, δηλαδή από 04/09/2025.
Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α) Υπεύθυνη δήλωση στην οποία ο/η επιτυχών/ουσα θα δηλώνει ότι δεν είναι εγγεγραμμένος/η σε άλλο πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. από αυτά που περιλαμβάνονται στην υπό στοιχεία Φ.253/11812/Α5/2020 (Β΄ 345) υπουργική απόφαση, όπως ισχύει. Εάν ένας/μία επιτυχών/ούσα, είναι ήδη εγγεγραμμένος/η σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά θα πρέπει να προσκομίσει και πιστοποιητικό διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα.
β) αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
γ) Τρεις έγχρωμες φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας για την περίπτωση της κατάθεσης της αίτησης με φυσική παρουσία ή με ταχυδρομική αποστολή.
Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Τμήματος. Τυχόν επιτυχόντες, που δεν θα εγγραφούν με την ως άνω διαδικασία, χάνουν το δικαίωμα εγγραφής.
3. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται επίσης, η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.